Contabilitate asociații de proprietari

Oferim o gamă completă de servicii de contabilitate pentru asociațiile de proprietari. Echipa noastră lucrează excelent cu orice asociație de proprietari, mereu oferind experiența și expertiza necesare pentru a vă ajuta să vă ocupați de toate nevoile dvs. contabile.

 

Suntem aici pentru a vă ajuta. Oferim o suită de servicii specifice privind organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, care vă vor permite să vă concentrați pe lucruri mai importante.

Beneficii

La ce te poti astepta de la noi

De ce Gorand pentru contabilitatea imobilului dumneavoastră?

Puteți avea încredere în noi pentru toate serviciile de contabilitate pentru asociațiile de proprietari. Serviciile noastre sunt profesionale și complete, ceea ce înseamnă că puteți apela la noi cu încredere. Accesați lista noastră de prețuri pentru o detaliere completă a serviciilor pe care le oferim!

 

Atunci când căutați o soluție contabilă fiabilă pentru asociațiile de proprietari, nu căutați mai departe. Profesioniștii noștri în contabilitate sunt cei mai buni din domeniu și vă vom oferi un serviciu pe cât de profesionist, pe atât de accesibil.

Întrebări și răspunsuri despre contabilitatea într-o asociație de proprietari

Gestiunea financiar-contabilă este un serviciu specializat de contabilitate pentru asociații de proprietari și presupune colectarea și plata evaluărilor, menținerea evidențelor financiare și întocmirea rapoartelor financiare.

Scopul principal al unei asociații de proprietari este acela de a reprezenta interesele proprietarilor, fie că vorbim de o singură scară de bloc sau de cartiere întregi. În mod normal, orice asociație de proprietari trebuie să aibă un contabil calificat, totuși, în cele mai multe cazuri rolul acesta este deținut de o persoană voluntară, fără expertiză contabilă într-o asociație de proprietari.

La Gorand, unul din principalele obiective este de a oferi servicii contabilitate de calitate prin oameni calificați, profesioniști care să ofere stabilitate financiară asociațiilor de proprietari.

Principalele sarcini legate de administrarea fondurilor asociației de proprietari sunt:

  • plata facturilor lunare către furnizorii de utilități (apă, căldură, curent electric, gaze, etc.)
  • păstrarea în siguranță a documentelor fiscale ale asociației
  • depunerea plăților întârziate, gestionarea mail-urilor și apelurilor legate de plăți
  • emiterea chitanțelor că dovadă a plății
  • colectarea fondurilor de la proprietari/locatari în spațiul special amenajat pentru încasarea cotelor de întreținere în orarul stabilit de comun acord
  • depozitarea fondurilor
  • păstrarea în siguranță a documentelor fiscale ale asociației
  • aplicarea sancțiunilor legale asupra restanțierilor

În multe cazuri, datorită lipsei de experiențe a persoanei responsabilă de contabilitate, se produc erori și greșeli în gestionarea acestor sarcini.

Spre exemplu, uneori, depozitele de fonduri ale asociației nu sunt gestionate în timpul alocat, ceea ce generează penalități de întârziere și îngreunează comunicarea dintre Consiliul Executiv al asociației și proprietari.

Firma Gorand vă pune la dispoziție oameni cu expertiză contabila într-o asociație de proprietari, experți care vă pot oferi servicii de contabilitate completă, luând astfel povara și stresul de pe umerii persoanelor care nu au pregătire în domeniu, oferind în același timp libertate și liniște locatarilor.

Rolul contabilului într-un bloc este extrem de esențial pentru demersurile fiscale desfășurate în cadrul asociației de proprietari. Daca sunteți în căutare de un nou contabil ar trebui să fiți atenți la câteva aspecte:

Un contabil trebuie să aibă în primul rând acreditare, expertiză contabilă asociație de proprietari care informează despre pregătirea acestuia. Acreditarea demonstrează capacitatea candidatului de a evalua și controla tranzacțiile financiar-contabile, în conformitate cu dispozițiile legale.

Experiență în contabilitate de asociații de proprietari. Trebuie să vă uitați la istoricul său precum și la recomandările pe care le are.

Transparență – un contabil bun comunică eficient și transparent cu asociația de proprietari despre veniturile, cheltuielile, salariul personalului precum și valoarea facturilor plătite către furnizori.