Servicii administrative imobile

Administrarea proprietății imobiliare poate fi o sarcină care necesită mult timp și care vă poate distrage atenția de la concentrarea asupra punctelor forte ale afacerii dumneavoastră. Din fericire, suntem aici pentru a vă ajuta. Oferim o varietate de servicii administrative adaptate nevoilor investitorilor imobiliari și ale întreprinderilor, inclusiv administrarea patrimoniului comun și relațiile cu locatarii.

 

Suntem o companie care oferă servicii complete de asistență administrativă pentru firmele imobiliare și asociațiile de proprietari.

Beneficii

La ce te poti astepta de la noi

Transparenta

Aprovizionare cu materialele pentru curățenie și a celor consumabile

Raport lunar

Prezentarea celor mai bune oferte din piață pentru lucrările de modernizare/îmbunatățire a imobilului

Modificari

Întocmirea referatelor de necesitate pentru intervențiile la spațiile comune

Istori facturi

Verificare personalului ce prestează servicii în cadrul asociației în baza altor contracte astfel încât acestea să se efectueze conform obligațiilor contractuale

Indecsi contoare apa

Propuneri privind optimizarea cheltuielilor și îmbunătățiri aduse spațiilor comune

Notificari achitare

Menținerea relației cu proprietarii, colectarea problemelor sesizate de aceștia și găsirea unor soluții împreună cu comitetul asociației

De ce Gorand pentru serviciile administrative ale imobilului dumneavoastră?

Scopul nostru este de a oferi o experiență superioară clienților prin construirea unor relații pe termen lung cu clienții noștri prin comunicare clară și servicii de încredere. Consultați lista noastră de prețuri aici și apelați la noi cu încredere!

 

Serviciile noastre sunt profesionale și simplificate. Ne ocupăm de toate sarcinile administrative, astfel încât să vă puteți concentra pe clienții dvs. și pe nevoile lor.

 

Cel mai bun lucru este că suntem extrem de accesibili. Nu va fi nevoie să angajați un personal administrativ la fața locului – suntem acolo pentru dvs. atunci când aveți nevoie. Serviciile noastre administrative sunt profesionale, iar clienții noștri se bazează pe noi cu încredere.

Întrebări și răspunsuri despre partea administrativă a unui imobil

În cazul în care aveți persoane în întreținere care nu mai locuiesc într-un apartament, va trebui să faceți o cerere de scoatere de la întreținere pe care să i-o adresați președintelui asociației de proprietari. Acesta are obligația ca pe baza cererii să scoată persoana/persoanele respective din grila de plată. Această cerere se poate scrie în format editabil word, fie o listați în format pdf și o completați de mână.

O asociație de proprietari are obligația să întocmească un statut și un regulament de bloc. De asemenea, are obligația de a stabili un buget anual iar adunarea generală a membrilor trebuie convocată cel puțin o dată pe an.

Deciziile privind administrarea imobilului se iau întotdeauna în adunarea generală care, pentru implementa o hotărâre, va face o ședință cu un comitet executiv al asociației de proprietari, aceștia din urmă punând în aplicare hotărârile care s-au luat în cadrul adunării generale. La sfârșit de an, se va întocmi un raport de activitate de comitetul executiv asociației de proprietari.

Gorand este o firmă specializată în oferirea de servicii administrative de cea mai bună calitate pentru asociațiile de proprietari. Ne evidențiem prin eficiență, bună comunicare și transparență în munca cu clienții noștri.

Președintele unei asociații de proprietari are obligația, conform legii, de a răspunde în scris la sesizările și contestațiile scrise ale proprietarilor din condominiu în termen de maximum 10 zile de la primirea acestora.

Un administrator asociație de proprietari are în fișa postului doar câteva îndatoriri față de președintele asociației. Acesta din urmă se situează ierarhic pe o poziție superioară având alte obligații. Atribuțiile administratorului bloc sunt: gestionarea bunurilor materiale și bănești în cazul spațiului comun, verificarea și raportarea situațiilor în ceea ce privește consumul utilităților etc.

Un președinte însă, este responsabil printre altele de: actualizarea cărții tehnice a blocului, are drept de semnătură asupra conturilor și evidențelor fiscale, este singurul care poate convoca comitetul executiv ori de cate ori este nevoie și altele.