Audit asociatii de proprietari
Comisia de audit are rolul de a verifica si valida din punct de vedere contabil tot ce face un administrator de imobile. Auditul este solicitat pentru a clarifica situatia restantelor, pentru a verifica daca administratorul a calculat corect cotele de intretinere si pentru a verifica soldul din casa si din banca.
Auditul se efectueaza pe o anumita perioada de timp.
Beneficii
La ce te poti astepta de la noi
- Verificarea încasărilor de la proprietari sau de la terți
- Verificarea plaților efectuate prin casieria asociației
- Verificarea fiselor pe apartament întocmite de administratorul sau contabilul asociației
- Verificarea llistele de întreținere întocmite
- Verificarea Registrului de mijloace bănești aflate în cont la bancă
- Verificarea Registrului jurnal
- Verificarea dosarelor cu documente justificative al Asociației
- Verificarea Registrului fondului de rulment
- Verificarea Registrului fondului de reparații
- Verificarea Registrului pentru fondul special (dobânzi, chirii, reclame, antene etc.)
- Verificarea pentru Situația soldurilor elementelor de activ și pasiv
De ce Gorand pentru serviciile de audit asociatii de proprietari?
Deoarece ne-am ocupat de toate serviciile și nevoile pe care un imobil îl poate avea și prin urmare cunoastem și cum putem verifica acest lucru pentru o buna functionare a imobilului în plina legalitate.